Anugerah

November 27, 2017
Saya cuma nak ceritakan hadiah yang pernah saya dapat ketika zaman sekolah dulu-dulu.. Harap dapat berikan inspirasi dan membarakan hati adik-adik untuk lebih berjaya daripada saya..

Saya telah mendapat hadiah saguhati pada tahun 2012 sempena pertandinagn kawad kaki sekolah menengah, SMK BRP

Saya telah mendapat tempat ke 3 sempena pertandingan forum remaja Peringkat Daerah Gombak pada tahun 2015

Yey! Saya telah mendapat JOHAN semasa pra sekolah sempena acara lari bawa bola besar.. kih kih

Pada tahun 2011, saya telah mendapat tempat PERTAMA dalam kelas!


Pada tahun 2014 pula, saya telah mendapat naib johan pertandingan forum peringkat daerah gombak.

Tahun 2015 pula, saya mendapat anugerah kokurikulum peringkat daerah.

Saya telah mendapat hadiah saguhati pada tahun 2012 sempena pertandingan kawad kaki SMK BRP

Saya telah mendapat ke-2 dalam kelas pada tahun 2009 semasa sekolah rendah, SK Kuang.

Tiada apa yang hendak dibanggakan. Sikit je niii..saya percaya yang kat luar sana lagi banyak hadiah dan trofi yang telah korang miliki.
 Cuma! buat pelajar terutama adik-adik yang tak aktif tu mungkin boleh jadikan pencapaian akak yang sikit ni buat adik-adik lebih melangkah jauh dan lebih daripada akak ni..hehe 

Okay tu je!

Tataaaaa :)

No comments:

Theme images by kim258. Powered by Blogger.